Μενού Κλείσιμο

Χριστουγεννιάτικη γιορτή 2013

httpv://www.youtube.com/watch?v=MGTSGvz29-w

  •  O  σύγχρονος άνθρωπος ζει και αναπνέει μέσα σε μία έντονα  υλιστική ατμόσφαιρα, η οποία τον κάνει όλο και περισσότερο  αδιάφορο, κάτι  που  δυσκολεύει πολύ την πορεία του εγώ προς το  εσύ, που τον εμποδίζει να βρει τον δρόμο προς τον άλλον, όσο  κι  αν  επικοινωνεί  με  συνανθρώπους σε  μία επώνυμη ή ανώνυμη  συνάντηση . Γίνεται  όλο  και  περισσότερο ατομικιστής, όλο και πιο  εγωιστής, κρατώντας τον εσωτερικό του κόσμο κλειστό κάτω από  ένα  περιχαρακωμένο εγώ. Η  Ελλάδα  του  σήμερα πέραν της  οικονομικής κρίσης καλείται να αντιμετωπίσει και κρίση ηθικών αξιών.
  •   Απέναντι, λοιπόν, στους  χαλεπούς  καιρούς  που  διανύουμε, γεννήθηκε η ιδέα συλλογικής εργασίας με στόχο την διεξαγωγή της  Χριστουγεννιάτικης γιορτής, η οποία δεν θα είχε παρά  έναν  ιδιαίτερο  ανθρωπιστικό χαρακτήρα. Η όλη αυτή διαδικασία κινήθηκε με δημιουργικό  πνεύμα, αγάπη  για  τον  συνάνθρωπο και τόλμη για  την  αντιμετώπιση των  δυσκολιών  της  ζωής, εγκρίθηκε και  υποστηρίχθηκε με θέρμη  και  από  τον  διευθυντή του σχολείου  Κ. Τσατσαρώνη Μιχάλη. Σαφώς, από  την  διοργάνωση  δεν  έλειψαν  τα  εμπόδια  και  οι  δυσκολίες, που  όμως  ξεπεράστηκαν  με  την  επικράτηση  της  καλής  θέλησης. Συγκεκριμένα  όλη  η  τοπική  κοινότητα  βοήθησε   και  ιδιαιτέρως οι μαθητές, οι  γονείς,  οι  καθηγητές  και  οι  χορηγοί, οι  οποίοι  ετοίμασαν  παραδοσιακά  γλυκά, που  μοιράστηκαν  στους  μαθητές . Στους  τελευταίους οφείλεται  μάλιστα  ένα  μεγάλο, ένθερμο  << ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ >>. Μαζί  με  τα  γλυκά, τα  οποία  συμβολίζουν  τη  γευστική  απόλαυση  και ευχαρίστηση, δόθηκαν μολύβια  και  τετράδια, σύμβολα  πνευματικής  ανάπτυξης  και  ακμής. Αξίζει,  ακόμη , να  σημειωθεί  ότι  διοργανώθηκε και ένα  τραπέζι  <<ΑΓΑΠΗΣ >> , υπενθύμιση  των  οικονομικών  δυσκολιών  που  συναντά  ο  νεοέλληνας  καθημερινά .
  • Τέτοιου είδους ανθρωπιστικές ενέργειες θα έπρεπε να υλοποιούνται  συχνότερα καθώς καλλιεργούν, μορφώνουν  και  εξημερώνουν  τον  άνθρωπο, ολοκληρώνουν την προσωπικότητα του, δημιουργούν  συνθήκες ανάπτυξης και κοινωνικής προόδου. Το άτομο  ευαισθητοποιείται  και  εκπολιτίζεται, ιδιαίτερα μάλιστα σε περιπτώσεις όμοιες με την ενδοσχολική αυτή καινοτομία που  περιγράφηκε. Το  παράδειγμα αυτό είναι μία ακτίνα που μακάρι  να δημιουργήσει  προϋποθέσεις για την κινητοποίηση και τη λήψη  παρόμοιων πρωτοβουλιών που σιγά – σιγά  θα  διαμορφώσουν  το  πρίσμα μιας φωτεινής κοινωνίας.

Μια  τρίτη  ματιά
Κ.Π.

Η υπεύθυνη καθηγήτρια, Ζαννίκου Ιουλία