Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συνεργασία των τομέων Γεωπονίας, Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας του σχολείου μας με ναυτιλιακές εταιρείες, στο πλαίσιο μιας καινοτόμου εκπαιδευτικής δράσης που έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις πραγματικές συνθήκες εργασίας στον χώρο της ναυτιλίας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές «υιοθέτησαν» πλοία και για διάστημα έξι μηνών είχαν συστηματική επικοινωνία με τους καπετάνιους και τα πληρώματα. Μέσα από ερωτήσεις, συζητήσεις και ανταλλαγή εμπειριών, γνώρισαν στην πράξη ζητήματα που σχετίζονται με τις ειδικότητές τους, αντιλαμβανόμενοι τη σημασία της συνεργασίας και της εφαρμογής των γνώσεών τους σε πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον.
Ιδιαίτερη αξία είχε το γεγονός ότι όλη η επικοινωνία πραγματοποιήθηκε στην Αγγλική γλώσσα, δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να αναπτύξουν ουσιαστικά τις γλωσσικές τους δεξιότητες και να εξοικειωθούν με την επαγγελματική ορολογία ενός διεθνούς εργασιακού χώρου όπως η ναυτιλία. Στο πλαίσιο της δράσης υλοποιήθηκε επίσης μια απαιτητική κατασκευή, η οποία χρειάστηκε πολύ κόπο, συνέπεια, δημιουργικότητα και απόλυτο συντονισμό μεταξύ των ομάδων. Η επιτυχής ολοκλήρωσή της ανέδειξε το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία και την υπευθυνότητα που επέδειξαν όλοι οι συμμετέχοντες. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό, εργατικότητα και επαγγελματισμό, καθώς και στους εκπαιδευτικούς των τριών τομέων, οι οποίοι με αφοσίωση, καθοδήγηση και συνεχή υποστήριξη συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία του προγράμματος.
Ευχαριστούμε επίσης θερμά τις ναυτιλιακές εταιρείες και τους καπετάνιους για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη διάθεσή τους να μοιραστούν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες με τους μαθητές μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη σύνδεση του σχολείου με την πραγματική αγορά εργασίας. Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Γεράσιμος Δημήτριος Θεοδωρίδου Μαριάνθη Πουλουτιδου Γεωργία Κομνηνού Μαριάνθη Σύνδεσμος παρουσίασης προγράμματος: https://youtu.be/5M1A8Fze6sQ

